واقعیت های شگفت انگیز در مورد زبان سگ

 

سگ ها با زبان خود غذا می خورند، آب می نوشند و لیس می زنند. واقعیت شگفت انگیز در مورد زبان سگ وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. والدین سگ معمولاً زبان سگ خود را دست کم می گیرند. در حقیقت، زبان سگ همیشه می تواند شما را به طرق مختلف غافلگیر کند. زبان سگ، مانند هر عضوی دیگر ، عضو مهمی است که عملکردهای مختلفی مانند بلعیدن، غذا خوردن و حتی تنظیم دمای بدن آنها را انجام می دهد. در اینجا برخی از حقایق جالب در مورد زبان سگ آورده شده است.

زبان چیست؟

همه می دانند که زبان به ما کمک می کند تا صحبت کنیم و به ما اجازه می دهد طعم و مزه ها را بچشیم. در حقیقت زبان یک عضله است که توسط اعصاب کنترل می شود. غنچه های چشایی سلول هایی هستند که شباهت زیادی به اعصاب دارند. این سلول ها به مغز متصل هستند تا به شما بگویند ترشی، شیرین، تلخ و شور آن چیزی است که می چشید.

سگ ها دوست دارند بهترین ظاهر را داشته باشند

سگ از زبان خود برای نظافت خود استفاده می کند. حتی اگر در مقایسه با نحوه استفاده گربه ها از زبان خود برای نظافت موثر نباشد، اما در مورد برداشتن بقایا یا ریختن خز، هنوز هم می تواند مفید باشد. اگر مشاهده کردید که سگ شما از زبان خود برای نظافت خود استفاده می کند، باید این را نشانه این بدانید که او به کمک نیاز دارد و باید به او در نظافت کمک کنید. با استفاده از لوازم بهداشتی سگ خود، پوشش آن را شانه بزنید تا درهم پیچیده و تیز به نظر نرسد.

استفاده از زبان برای رفع تشنگی

زبان سگ ها به عنوان یک ملاقه کامل برای نوشیدن از ظرف آب سگ عمل می کنند. سگها در مقایسه با گربه ها به طور متفاوت آب می نوشند. در حالی که گربه ها از نوک زبان برای کشیدن و در نهایت چسباندن آب به داخل آن استفاده می کنند، سگ از زبان خود شبیه ملاقه برای گرفتن آب استفاده می کند. کل روند به سرعت اتفاق می افتد به طوری که نمی توان متوجه شد که سگ چگونه زبان خود را به صورت ملاقه شکل می دهد.

واقعیت های شگفت انگیز در مورد زبان سگ

در این مقاله با واقعیت های شگفت انگیز در مورد زبان سگ آشنا شدیم. سگ حیوان وفاداری است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل تمایل دارید بهترین فضا را برای سگ خود فراهم کنید. برای خرید بهترین غذای سگ و لوازم ضروری سگ فروشگاه پتیشا انتخابی مناسب و مقرون بصرفه است.

Read more

1 نظر برای «واقعیت های شگفت انگیز در مورد زبان سگ»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *